Administratief medewerker

Vind je het leuk om administratief de boel te regelen? Wil je de vrijheid wanneer je dit doet en waar je dit doet? En heb je nog enkele uren per week tijd ?
Informeer dan naar de mogelijkheden als:

‘Administratief medewerker’ bij Installatie Cooperatie Nederland U.A.

Wie zoeken we?

Als administratief medewerker kun je vanuit je eigen werkplek (bijv thuis) werken. Je bent flexibel t.a.v. je uren per week en kunt overzicht houden.
Daarnaast heb je:

  • een afgeronde administratieve opleiding op minimaal MBO-niveau;
  • minimaal 2 jaar ervaring met facturatie en urenverwerking;
  • kennis van aanverwante software; ( voorkeur Syntess Atrium)
  • +/- 4 uur per week tijd.

We bieden?

  • de vrijheid van werken wanneer je wilt;
  • de vrijheid van werken waar je wilt;
  • een goede financiële beloning;
  • een rol in een uniek bedrijf!

Kun  jij nog wel een aantal uur per week een extra klus gebruiken? En spreekt bovenstaande je aan? Ga naar contact en laat je gegevens achter of stuur je resume met motivatie naar info@installatiecooperatie.nl, en wie weet wordt jij onze nieuwe collega*.

*zowel zzp’ers  als mensen op zoek naar een loondienstverband worden uitgenodigd te reageren

Deel dit bericht:

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

CONTACT MET ONS OPNEMEN

Geïnteresseerden kunnen zowel telefonisch contact opnemen als ook via social media:

Contactgegevens:

Installatie Coöperatie Nederland U.A.

Brinkstraat 3 7683 BM Den Ham
Weleveldstraat 11 7651 JA Tubbergen
T: 085 130 1558
E: info@installatiecooperatie.nl